Thursday, October 4, 2012

Praha, nákupy a restaurace Neb.o

Jsem opravdu ráda, že se mi v tomto týdnu podařilo dvakrát strávit den s Leničkou. O tom prvním jsem se zmiňovala v minulém článku a ten druhý - včerejší, chci shrnout dnes. Po 4 měsících jsem byla v Praze (předtím, než v ní v pondělí zase začnu studovat) a Lenička byla se mnou. Strávily jsme spolu moc krásný den s takovou milou "třešničkou na dortu", o které zatím mluvit nebudu, abych ji nezakřikla :). Náš den byl ve znamení nákupů, výborného obědu a dalších nákupů. Mám nové šaty, sukni, dvě bílé košile, dvě kabelky, punčocháče a kosmetiku. Myslím, že radši zdůrazním, že mám příští úterý narozeniny, opravdu se takové nákupy (bohužel :)) nerealizují často, kéž bych měla narozeniny častěji :). Ale mám ze všeho radost, trošku změna stylu, ale asi je potřeba trošku "zdospělet", alespoň občas ...

Jsou to čtyři dny, co jsem odletěla z Osla a je mi smutno. Opravdu moc. Je těžké si zase zvykat, že toho druhého nemůžete obejmout kdy se vám zachce a že zase "musíte" sladit čas, abyste se sešli na skypu ve stejnou dobu. Ale daří se nám to moc dobře, většinou..
A vím, že ten rok, který nás takto "na dálku" ještě čeká, zvládneme. Věřím v to.. Protože náš vztah je výjimečný. On je výjimečný. :)

Ale vrátím se k původnímu tématu - tedy o mém dnu v Praze .. tady je v fotkách .. :)

Nejdřív jsme s Leničkou zašly do poměrně nové restaurace Neb.o v Perlově ulici a byla jsem potěšná už od momentu, když jsem do ní vstoupila. Moc na mě zapůsobil minimalistický moderní interiér, který spočíval pouze v dřevěných stolech, dřevěných "lavicích" a žárovce zavěšené na červeném drátu. Jednoduché, ale funkční :). Menu obsahuje jen pár položek (co je podle mě dobře, i tak má člověk občas problém si něco vybrat) a všechny jsou cenově dostupné, nejdražší jídlo je asi za 170Kč, ale třeba známá polévka PHO BO je za 80kč. A je to rychlé, v podstatě fast food a upřímně, pokud bych si měla vybrat mezi McDonaldem a Neb.o, tak vůbec neváhám. Rychlé je to stejně a těch pár korun, co byste u "Meca" možná ušetřili, se nevyplatí. Ale asi srovnávám stejně nesrovnatelné.. Jo, a mají výborné domácí limonády, s Leničkou jsme si obě daly zázvorovou...

Mamka si dala denní menu i s polévkou, tuším, že se ten její pokrm jmenoval Bo Xao Ngot a moc jí to chutnalo, myslím, že to mělo kuřecí maso, černé houby a zeleninu... a vidíte ty talíře? taky se vám líbí tak jako mně? :))




já jsem si dala Phad Thai, což jsou nudle s kuřecím masem, pórkem, arašídy a chilli. Líbilo se mi, že arašídy i chilli byly nasypané po krajích, takže to vypadalo hezky na talíři a zároveň jsem si to mohla ochutit sama.



Do Neb.o ještě někdy určitě zajdu :)

Potom jsme šly s Leničkou nakupovat. "Obsah košíku" už jsem vypsala, to, co mám na sobě je pár z těch věcí, co jsem si koupila... Včera bylo v Praze krásně, moc mě to potěšilo a kéž by to tak ještě nějakou dobu vydrželo... Je vtipné, že zatímco píšu tento článek, tak padají pomalu kroupy, hřmí a je vánice. To jsou ale kontrasty :).



Typovali byste tohle na mou maminku? vždyť je jako moje sestra. Doslova. :)




Odpoledne jsme byly na dalším cheesecaku v pořadí, tentokrát v Potrefené Huse a přiznám se, že jsem byla zklamaná. Tohle přece vůbec nebyl cheesecake. Chutnalo to jako tvarohové vdolky, jak správně poznamenala Lenička. Tedy dobře, ale jinak, než jsem čekala. Nazdobené to ale měli pěkně. 


Dnes ráno jsme jely domů a při čekání na vlak jsme se na nadraží stavily v Sephoře. A chtěla bych jí udělat reklamu :). Přiznám se, že jsem se kosmetikou nikdy nezabývala a že jsem nikdy předtím nezvlastnila make-up, natož nějaký tónovač .. Ale v Sephoře jsem, i díky úžasnému vyškolenému personálu, konečně našla přípravky, kterých se "nebojím" a které se mi líbí. Takže mám konečně pár kosmetických přípravků doma. Abych si je měla kam dát, dala mi na ně slečna prodavačka "v ceně" taštičku od Marca Jacobse, tělové mléko Mademoiselle Ricci a pár vzorků vůni. Výhodný nákup. :)


A to je pro dnešek vše. :)

No comments:

Post a Comment