Thursday, October 2, 2014

Blogerka roku 2014

O souteži "blogerka roku" jsem věděla už loni. Tehdy jsem se i sama nominovala, ale nikam a nikomu o tom nepsala. Letos jsem tu soutěž zaregistrovala znovu, na jiných blozích, a říkala jsem si, že se nominovat nebudu, že to nechám na vás, kdyžtak .. :)

Mám teď v Oslu návštěvu a moc jsem na netu nebyla, ale večer mi to nedalo a koukla jsem ze zvědavosti jestli jsem TAM - mezi nominovanými. A jsem... Juuuuuu :).

Přiznám se, že už to je pro mě taková malá výhra. A že si uvědomuju, jak velká konkurence v kategorii "FOOD" je. Na druhou stranu, vy, moji čtenáři jste super a úžasní a kdybyste mi chtěli dát svůj hlas, tak budu hrozně moc ráda. A pravděpodobně dost namotivovaná se tomuto blogu, a vám, věnovat ještě víc.

DĚKUJU. MOC MOC MOC.

Terez

odkaz: http://www.blogerkaroku.cz/nominovane-blogy/sweet-melange


No comments:

Post a Comment